کد خبر: ۱۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی تیمش برابر رئال سوسیداد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر رئال سوسیداد در دیدار هفته نخست لالیگا اظهار داشت: پیروزی در ابتدای فصل برای ما مهم بود. خوب بازی کردیم و هرچند در دقایق پایانی دچار مشکل شدیم اما شایسته پیروزی بودیم و به آن هم رسیدیم. در نیمه اول عالی بودیم و در نیمه دوم کمی دچار افت شدیم که مانعی برای پیروزی ما ایجاد نکرد. 

او در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: از بازگشت هواداران لذت بردیم. هرچند فقط ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند، اما انگار تعداد هواداران بیشتر بود. ما به کمک هواداران نیاز داریم و در بازی‌های خانگی باید از این امتیاز استفاده کنیم. از هر نظر این بازی برای من لذت بخش بود و به هواداران می‌گویم که به ما اطمینان داشته باشید. 

سرمربی بارسلونا در واکنش به بازی خوب پیکه مقابل رئال سوسیداد گفت: داشتن بازیکنی مانند پیکه که یکی از بهترین مدافعان دنیا است، برای تیم ما افتخار است. امیدوارم او سال‌های بیشتری کنار ما باشد.

کومان درباره خرید‌های جدید تیمش عنوان کرد: اریک در دفاع خوب بود. ممفیس دیپای هم در بازی بزرگی بازی کرد و یک پاس گل عالی به جرارد پیکه داد. او از سوی بازیکنان حریف به سختی مهار شده بود، اما کارش را به خوبی انجام داد. دوست داشتم او یک گل هم می‌زد، زیرا لیاقتش را داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار