کد خبر: ۱۷۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
تیم فوتبال استقلال تهران تا کنون نتوانسته است انتظارات هواداران خود را برآورده سازد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حذف تیم فوتبال استقلال از رقابت‌های جام حذفی، فرهاد مجیدی، سرمربی آبی پوشان پایتخت از مدیران باشگاه درخواست کرد تا طبق لیستی که به آن‌ها ارائه داده، تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان جدید در دستور کار قرار بگیرد.

در میان لیستی که مطرح شد فرهاد مجیدی روی نام هروویه میلیچ و شیخ دیاباته خط زد تا این دو بازیکن جزء اولین خروجی های آبی پوشان قرار بگیرند. سپس محمد نادری با جدا شدن از تیم استقلال راهی تیم دیگری شد.

پس از جدایی قطعی این بازیکنان، خروج مهدی قائدی از استقلال مطرح شده و تیم اماراتی خواهان این بازیکن است. مهاجم آبی‌ها پس از دیدار مقابل الهلال و توافق مدیران با اماراتی‌ها، از جمع آبی پوشان جدا می‌شود. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نیز در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار دارند و آن‌ها هم از جمع آبی پوشان جدا می‌شوند.

مدیران باشگاه استقلال طبق لیست مذاکرات نهایی را با حسین حسینی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مسعود ریگی انجام داده اند و قرارداد این بازیکنان تمدید می‌شود.

مدیران آبی پوش برای جذب بازیکنان جدید نیز دست به کار شده اند.

ابوالفضل جلالی، محمدرضا آزادی، زبیر نیک نفس، سعید صادقی، رایان تفضلی و جعفر سلمانی بازیکنانی هستند که تا این جا برای حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده اند و در صورتی که مشکلی رخ ندهد قرارداد این بازیکنان با آبی پوشان در روز‌های آینده منعقد می‌شود.

مدیران استقلال طبق خواسته فرهاد مجیدی همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید و سر و سامان دادن به تیم و تمدید قرارداد دیگر بازیکنان فعلی تیم هستند تا آبی‌ها برای فصل بعدی با قدرت راهی میادین شوند.

لیست بازیکنان خروجی، تمدیدی و جدید تیم فوتبال استقلال

بازیکنان خروجی‌ تیم فوتبال استقلال:

هروویه میلیچ، شیخ دیاباته، مهدی قائدی (بعد از بازی با الهلال عربستان)، محمد نادری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی

بازیکنان تمدیدی تیم فوتبال استقلال:

حسین حسینی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مسعود ریگی

بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال:

ابوالفضل جلالی، محمدرضا آزادی، زبیر نیک نفس، سعید صادقی، رایان تفضلی و جعفر سلمانی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار