کد خبر: ۱۷۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
انجمن ها و تشکل های فعال در حوزه ساخت و ساز شهری، نظام مهندسی ساختمان و صنعت حمل و نقل در حمایت از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیانیه صادر کردند.

«بسمه تعالی»

بیانیه انجمن ها و تشکل های فعال در حوزه ساخت و ساز شهری، نظام مهندسی ساختمان و صنعت حمل و نقل در حمایت از آقای مهندس رستم قاسمی

 

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف - ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

با عنایت به معرفی آقای مهندس رستم قاسمی توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم به مجلس قانون گذاری و با توجه به سوابق و تجارب گرانسنگ ایشان در مدیریت اجرای پروژه‌های ملی و بزرگ کشور در بخش‌های مختلف شامل نفت، گاز، پتروشیمی، راه و راه‌آهن، سدسازی، بندر و اسکله سازی و فولاد به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزیر نفت.

رجاء واثق داریم که:

حضور جناب آقای مهندس رستم قاسمی در راس مجموعه وزارت راه و شهرسازی، به طور حتم باعث ایجاد تحول و پویایی و توسعه حوزه راه و مسکن در کشور، مهار افزایش افسارگسیخته قیمت‌ مسکن و ثبات قیمت مسکن با هماهنگی تیم اقتصادی دولت، ایجاد نهضت حمل ونقل ارزان و ایمن، تعریف مگاپروژه در حوزه ریلی و راه با تامین منابع مالی جدید توسط جذب سرمایه‌گذار، تولید ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال آینده با همکاری بانک‌ها، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای تکمیل ۷۰ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام، تحقق تشکیل صندوق ملی مسکن و ... خواهد شد.

لذا اینجانبان امضاکنندگان این بیانیه با توجه به تجارب ارزشمند ایشان، حمایت قاطع و مسلم خود را از تصدی ایشان در راس هرم وزارت وزین راه و شهرسازی اعلام می‌نماییم.

1-کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمائی سازندگان مسکن و ساختمان کشور

2-جامعه صنفی مهندسان نقشه برادر ایران

3-انجمن صنفی مهندسین مشاور طراح و ناظر ساختمان استان تهران

4-انجمن حرفه ای گودبرداری وایمن سازی

5-انجمن صنفی کارفرمائی سازندگان مسکن و شهرسازی

6-انجمن صنفی کارفرمائی مهندسی ساخت و مدیریت پروژه

7-انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران

8-انجمن مهندسی حمل و نقل ایران

9-انجمن مهندسان تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران

10-انجمن صنفی کارفرمائی

11-گروه مهر

12-جمعیت مردمی تشکل های فنی-مهندسی

13-گروه مهندسین ماندگار

 

کامل

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار