کد خبر: ۱۷۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
نماینده سپیدان و بیضا گفت: همه با دکتر امیر عبدالهیان آشنایی دارند، او از خانه ملت است و از دیپلمات های برجسته است، امیر عبدالهیان در عرصه های مختلف روابط خارجی از مدیران برجسته بوده و سوابق اجرایی او نشان می دهد مدیر پلکانی و نه آسانسوری است. او دیپلماسی پارلمانی را فعال کرده و مایه مباهات مجلس شورای اسلامی است. روحیه انقلابی گری دارد و در برنامه های او دیپلماسی فعال و سازنده وجود دارد.

به گزارش برنا، محسن علیزاده نماینده سپیدان و بیضا در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: همه با دکتر امیر عبدالهیان آشنایی دارند، او از خانه ملت است و از دیپلمات های برجسته است، امیر عبدالهیان در عرصه های مختلف روابط خارجی از مدیران برجسته بوده و سوابق اجرایی او نشان می دهد مدیر پلکانی و نه آسانسوری است. او دیپلماسی پارلمانی را فعال کرده و مایه مباهات مجلس شورای اسلامی است. روحیه انقلابی گری دارد و در برنامه های او دیپلماسی فعال و سازنده وجود دارد. 

وی افزود: او برای تصدی وزارت امور خارجه در نشست های مختلف در کمیسیون ها تعهد داده است. انتظار اول ما از او این است که در چینش گزینه ها به انقلابی گری توجه کند. بسط تجارت خارجی و دیپلماسی اقتصادی ذیل تعامل سازنده با جهان و اقتصاد مقاومتی از برنامه های وزیر پیشنهادی است، او تعهد داده ستاد کرونا تشکیل می دهد و مشکلات واکسن را در سریعترین زمان، پیگیری می کند. رای اعتماد قاطع و بالا به امیرعبدالهیان می تواند به فعال شدن و اجرای دیپلماسی اقتصادی کمک کند. 

علیزاده تصریح کرد: یکی از برجستگی های امیرعبدالهیان اقتدار او در مذاکرات است و مواضع عزتمندانه ای دارد که صورت جلسه مذاکرات او در بغداد گواه این موضوع است و همواره مواضع نظام را دنبال می کند. ما درخواست داریم عزت را به مذاکرات بازگردانید، مجلس یازدهم خونخواه سردار سلیمانی است و از شما می خواهیم در محاکم بین المللی پیگیر این موضوع باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار