کد خبر: ۱۷۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
برگزاری هر گونه تور گردشگری به مشهد و نیز هرگونه تبلیغات جذب مسافر به همراه ارائه خدمات غذایی به میهمانان غیر مقیم توسط تمامی مراکز اقامتی خراسان رضوی ممنوع شده است.

به گزارش برنا؛ محمد صادقی براتی، رییس کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری وبرگزاری تور‌های گردشگری به سمت مشهد ممنوع مقابله با کرونا در خراسان رضوی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در راستای اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا در این استان توسط کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: طبق تصمیم صورت گرفته، پذیرش مسافر و زائر در مهمانسرا‌های دولتی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

محمدصادق براتی با اشاره به محدودیت‌های جدید مصوب در نشست این قرارگاه ادامه داد: پذیرش میهمان و گردشگر در واحد‌های بومگردی استان خراسان رضوی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

رییس کمیته اماکن عمومی، مذهبی و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی گفت: در این راستا برگزاری هرگونه مجلس از جمله مراسم، دورهمی و میهمانی در مراکز اقامتی سراسر خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آمار مبتلایان به کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج شیوع کرونا به طور نگران کننده‌ای در حال افزایش است. تکمیل گنجایش بیمارستانها، کمبود دارو و سرم و افزایش بیماران کرونایی غیربومی در مشهد از چالش‌های پیش روی خراسان رضوی به شمار می‌روند.

هم اکنون ۲۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار