کد خبر: ۱۷۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
نماینده مردم اردل در مجلس یازدهم به بیان توضیحاتی درباره دلایل موافقت خود با وزیر پیشنهادی کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور، گفت: در اظهارات صباغیان مخالف برنامه‌های این وزیر مطالبی مطرح شد که وی با مطالعه کامل برنامه‌های وحیدی پاسخ سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کشور ۸ مورد در خصوص مواد مخدر و ۱۶ مورد درباره احزاب و نهاد‌های مردمی در برنامه خود مطالبی را مطرح کرده و برنامه این وزیر پیشنهادی بسیار جامع وکامل است.

وی افزود: وحیدی نگین درخشانی در هیات دولت سیزدهم است. برنامه‌های وی با اشاره به ۴ سطح قوانین، اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی نظام، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورا‌های عالی کشور تدوین و ساماندهی شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در برنامه‌های پیشنهادی این وزیر ۱۳ مورد از مهم‌ترین مسائل کشور مانند معیشت، سرمایه اجتماعی، لزوم آرامش سیاسی، سلامت عمومی، معیشت مردم و صیانت از محیط زیست است که این مسائل نشان دهنده اشراف و جامعیت و توجه وحیدی به مسائل کشور دارد.

شلمزاری ادامه داد: در برنامه پیشنهادی وحیدی بخشی با عنوان چشم انداز وزارت کشور در افق ۱۴۰۴ ارائه شده است که این موضوع نشان می‌دهد وزیر پیشنهادی کشور برای مسیر راه، آینده مطلوبی را با صراحت و شفافیت ترسیم کرده است. در این برنامه با توجه به حوزه‌های وزارت کشور اعم از سیاسی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی، مدیریت بحران، اجتماعی، عمرانی، هویت ایرانیان و دولت الکترونیک مجموعا شامل ۱۴۸ محور وجود دارد.

وی اظهار کرد: تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر همکاری جدی با مجلس در حوزه تقنینی جهت رفع مشکلات و اصلاح قوانین در حوزه‌های انتخابات، شورا‌های شهر و روستا و تقسیمات کشوری در برنامه‌های وی قابل مشاهده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: وحیدی به جهت نقش موثر در تدوین برنامه‌های پنجم و ششم توسعه و سیاست‌های کلی انتخابات و همچنین عضویت در کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه و اشراف کامل و جامعی به مسائل سیاست داخلی دارد.

شلمزاری گفت: وحیدی به واسطه توانمندی‌های علمی و پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه عالی دفاع در حوزه توسعه استان ها، توسعه سواحل مکران، ظرفیت‌های اقتصادی همسایگان، طرح جامع کویر و ... رویکرد جامعی در جهت ارتقاء سطح اقتصادی منطقه دارد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار