کد خبر: ۱۷۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
رئیس کمیته امداد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به رئیس جمهور محترم و دولتمردان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در پیام سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد آمده است:
هفته دولت تداعی‌گر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، الگو‌های جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گرفته است، بر تمامی مدیران و مسئولان اجرایی ایران اسلامی وهمه ما فرض است با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای ماندگار دولت، در راستای سربلندی و عزت ایران قوی، اقدام در مسیر آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات نورانی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) گام بردارند.
تردیدی نیست که نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس تاکنون آماج بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی قرار گرفته و اکنون که شیوع بیماری کرونا و تأثیر آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، مشکلات را در مقطع فعلی دوچندان کرده است؛ لذا تعامل و همکاری همه مسئولان و تلاش مضاعف کارگزاران نظام اسلامی در مسیر رفع مسائل مردم به ویژه مشکلات معیشتی حائز اهمیت بسیار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به رئیس جمهور محترم و هیات دولت و تمامی مدیران و مسئولان تلاشگر تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان در ارائه خدمات بی منت به، ولی نعمتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار