کد خبر: ۱۷۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
وزیر پیشنهادی نیرو گفت: موظفیم علاوه بر جبران عقب ماندگی‌ها طوری برنامه ریزی کنیم که تا افق بلندمدت دیگر قطعی آب و برق نداشته باشیم.

نباید قطعی آب و برق داشته باشیمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در دفاع از برنامه هایش در صحن علنی مجلس افزود: در دو هفته اخیر در قالب جلسات مفصلی که با کمیسیون ها، فراکسیون‌ها و مجامع استانی نمایندگان مجلس داشتم، نمایندگان به طور دقیق و موشکافانه ضمن بررسی و نقد برنامه‌ها ما را از نظرات خودشان بهره‌مند کردند.
وی ادامه داد: در صورت کسب رأی اعتماد تمامی این نظرات را در دستور کار قرار خواهم داد؛ اطمینان داشته باشید وزارت نیرو در دولت کار و تلاش تمام ظرفیت خود را به کار خواهد بست تا نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اقدام نماید.
آقای محرابیان افزود: دولت در حالی کار خودش را آغاز می‌کند که قطعی برق باعث اخلال در زندگی مردم شده است و برخی از فعالیت‌های تولیدی کشور به دلیل قطعی برق متوقف مانده و ضرر‌های هنگفتی به تولید کنندگان وارد می‌آید و باعث بیکاری جمعی از کارگران و افزایش نرخ برخی از کالا‌های تولیدی شده است.
وی با اشاره به این که وضعیت در موضوع آب نیز بهتر از برق نیست، گفت: در برنامه ششم، مجلس اهداف و چشم اندازی خوبی را برای این بخش در نظر گرفته بود که متأسفانه به آن نرسیدیم؛ لیکن الان موظفیم علاوه بر جبران عقب ماندگی‌ها طوری برنامه ریزی کنیم که تا افق بلندمدت دیگر قطعی آب و برق نداشته باشیم.
وزیر پیشنهادی نیرو ادامه داد: از آنجا که اغلب شما در گذشته مسئولیت اجرایی داشته اید یا پیگیر امور بوده اید مستحضرید که من مسئولیت چندین نیروگاه و سد را بر عهده داشتم که اجرای این پروژه‌ها بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید کشور افزود و حدود ۱۰ میلیارد متر مکعب به حجم ذخایر کشور اضافه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار