کد خبر: ۱۷۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
فارس به نقل از راشاتودی نوشت: آسیایی ها رکورد دار دارندگان ارزهای مجازی در دنیا هستند هند که دومین جایگاه دارنده ارز مجازی ، سرمایه گذاری ۴۰۰ درصدی رشد داشته است.

یک تحقیق جدید نشان می دهد که کشورهای آسیایی بیشترین دارنده ارزهای مجازی در دنیا هستند به طوری که کشور هند در ماه ژوئن بیش از ۱۵ میلیون استفاده کننده ارز مجازی در این  کشور داشت.

در یک نظر سنجی ۳۰ درصد مردم این کشور گفته اند که ارز مجازی نگه داری می کنند، در بین کشورهای آسیایی ویتنام بیشترین دارنده ارز مجازی است که ۴۰ درصد مردم این کشور ارز مجازی نگهداری یا استفاده می کنند. پس از آن کشور هند و کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین در جایگاه های بعدی قرار دارند.

آسیایی‌ها رکورد دار دارندگان ارزهای مجازی/رشد 400 درصدی سرمایه گذاری در هند

بر اساس این گزارش در کشور هند بیت کوین بیشترین استفاده را دارد و ۱۶ درصد صاحب این نوع ارز  هستند و پس از آن ریپل با ۸ درصد و اتریوم با ۶ درصد و بیت کوین کش با ۶ درصد در مکان های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین سرمایه گذاری ارزهای مجازی هم در این کشور از آوریل ۲۰۲۰ تا می ۲۰۲۱ با ۹۲۳ میلیون دلار افزایش به رقم ۶۰۶ میلیارد دلار رسیده و افزایش ۴۰۰ درصدی را در این بازه زمانی داشته است.

بر اساس این گزارش رئیس شرکت «کوین سویچ کوبر» گفته است که در سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری روی بیت کوین افزایشی زیادی خواهد داشت چرا که شرکت ها برای استفاده از این نوع ارزها اقبال خوبی نشان می دهند.

۲۲۳۲۲۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار