کد خبر: ۱۷۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
به همت سپاه اردبیل:
ایسنا/اردبیل به همت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.

در مراسم آغازین رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به آغاز فعالیت قرارگاه حافظان سلامت و تلاش جهادگران در این حوزه اشاره کرد و گفت: سعی و تلاش ما بر این است تا با محوریت محلات و مناطق پرخطر مانع از انتشار ویروس دلتا کرونا شویم تا پیک پنجم بیش از این آزاردهنده نباشد.

شکر عبدی اظهار کرد: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیک سوم و چهارم و انجام مأموریت بسیجیان در محلات و پایگاه‌های مختلف مهار بیماری کرونا را شاهد بودیم و در این مرحله نیز امیدواریم اجرای این طرح نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در سه مرحله بیماریابی، قرنطینه خانگی و تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی گروه‌های مختلف جامعه سعی و تلاشمان بر این است تا در این موج خطرناک نیز مانع از انتشار بیماری کرونا شویم تا وضعیت به مراتب بهتر شده و مانع از انتشار این ویروس خطرناک باشیم.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: سپاه حضرت عباس با تمام توان خود و به همت بسیجیان و جهادگران قرارگاه حافظان سلامت در این عرصه فعالیتی مثبت و رو به جلو انجام می‌دهد تا با بستری و مداوای بیماران کرونایی زمینه تقویت سلامت تک تک افراد جامعه را نیز فراهم کنند.

در این جلسه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز به تعداد بیماران بستری کرونا به تعداد 877 نفر اشاره کرد و ادامه داد: 143 نفر در طول شبانه‌روز ترخیص و 123 بیمار جدید بستری شده‌اند.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا در پیک پنجم همچنان بالاست و به طور متوسط روزانه 20 نفر جان خود را بر اثر این بیماری منحوس از دست می‌دهند.

وی اضافه کرد: یک‌هزار و 60 نفر به شکل بستری موقت تزریق دارو و خدمات سرپایی دریافت می‌کنند و امیدواریم با همکاری بسیج و اجرای طرح‌های مختلف نظیر قرارگاه حافظان سلامت بتوانیم به مهار این پیک خطرناک کمک کنیم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار