کد خبر: ۱۷۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
گروه استان‌ها- در مراسمی با حضور جانشین فرمانده مرزبانی ناجا سرهنگ «یدالله شرفی» به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی و از خدمات سردار «ولی‌اله رضایی‌نژاد» قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده مرزبانی ناجا، اعضای شورای اداری و تامین استان بوشهر برگزار شد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در این ‌مراسم با اشاره به اتفاقاتی مه در افغانستان رخ داده است اظهار داشت: شاید کمتر تحلیلگر نظامی فکر می‌کرد که گروه طالبان بتواند به این سرعت بر افغانستان مستولی شود، اما جمهوری اسلامی از مدت‌ها پیش تمهیدات لازم را برای شرایط گوناگون اندیشیده بود، بنابراین اتفاقات افغانستان کمترین تلاطم را در مرز‌های ما داشت.

سردار جلال ستاره با بیان اینکه این اتفاق برای رژیم‌ها و حکومت‌ها پیام دارد خاطر نشان کرد: آنان فکر می‌کنند با تکیه بر قدرت آمریکا و هم‌پیمانان می‌توانند امنیت خود و منطقه را برقرار کنند، ولی دیدیم که امروزه آمریکا و هم‌پیمانانش حتی برای امنیت خود دست به دامان دیگران شدند.

وی از مراجعه روزانه بیش از 2 هزار مهاجر افغانستانی به مرزهای ایران خبر داد و بیان کرد: روزانه به‌طور میانگین 2 هزار نفر از مهاجر افغانستانی به مرز‌های شرقی مراجعه می‌کنند که مورد تکریم و احترام قرار دارند.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر نیز معنویت، ایثارگری، شهادت‌طلبی و ولایت‌مدار را از خصوصیّات مرزبانان دانست و افزود: امروز نیروهای مسلح به لحاظ داشتن ایمان، اعتقادات و نیز ولایتمداری از نیروهای معنوی است.

حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله رکنی خاطرنشان کرد: مرزبانی استان بوشهر با داشتن نیروهای با ایمان و فرماندهان متعهد در زمینه‌های مختلف توانایی‌های لازم داشته و امنیت خوبی برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم با بیان اینکه مرزبانان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی در برقراری امنیت تا پای جان ایستادگی می‌کنند افزود: به گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسینیم و این نکته همواره شعار کلیدی همه‌ نیروهای مسلح و مرزبانان غیرتمند است.

محمد تقی ایرانی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمنان انقلاب اسلامی به هر وسیله‌ قصد ضربه به این نظام دارند ولی نیروهای مسلح قدرتمند ایران اسلامی با تمام توان در مقابل هر تهدیدی ایستاده‌اند.

در این آیین از خدمات سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد قدردانی و سرهنگ یدالله شرفی به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/190/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار