کد خبر: ۱۷۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرورزشی:
غلامرضا فتح‌آبادی مهاجم اسبق تیم های ملی پرسپولیس و استقلال میگوید با داشتن مهاجمانی چون طارمی و آزمون خط دفاعی سوریه هیچ شانسی ندارد و ما میتوانیم با محکم کردن خط دفاعی و جنگندگی خط میانی شرایط را برای گلزنی این دو مهاجم فراهم کنیم.
خبرورزشی -

غلامرضا فتح آبادی مهاجم پیشین تیم ملی که سال‌ها در دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده است درباره بازی با سوریه به خبرورزشی گفت: سوریه تیم بدی نیست اما بعید می دانم بتواند در تهران مقابله ایران دوام بیاورد. فکر می‌کنم با دو گل از بچه های ما شکست بخورد.

وی افزود: با این وجود خط دفاعی ما و کلاً در دفاع تیمی باید مراقب دو مهاجم مطرح سوریه باشیم اگر هافبک‌های سوریه را از کار بیندازیم به طور خودکار آن دو مهاجم نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. پس باید مراقب باشیم و اجازه بازیسازی به حریف را ندهیم.

فتح‌آبادی گفت: مقابل سوریه تدارک مناسبی نداشتیم اما امیدوارم بلافاصله وارد اردو شویم و برای بازی با عراق خودمان را آماده کنیم. حتی یک روز را هم نباید از دست بدهیم چرا که بازی با عراق کاملاً با بازی مقابل سوریه فرق می‌کند و ما باید بسیار آماده باشیم تا انشاالله بعد از شکست سوریه بتوانیم عراق را هم پشت سر بگذاریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار