کد خبر: ۱۷۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
مربی اسبق تیم ملی گفت: این که توانستیم برابر سوریه تیم پیروز باشیم را باید به فال نیک گرفت اما امیدوارم بتوانیم نقص های موجود را خیلی زود برطرف کرده و تیم را برای بازی های مهم با بهترین شرایط راهی زمین کنیم.

همایون شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر تیم ملی برابر سوریه اظهار داشت: پیروزی در گام اول اتفاق خوبی برای ایران در مسیر حضور در جام جهانی بود اما این تیم با روزهای اوج خود فاصله دارد و امیدوارم مشکلات این تیم هر چه سریع تر برطرف شود و تیم با انسجام و قدرت بیشتری در ادامه راه بتواند نمایش فوتبالی خوبی را از خود ارائه دهد.

او افزود: تیم ملی در این دیدار در نیمه اول نمایش دلچسبی نداشت و تیم ما از انسجام لازم و کافی برخوردار نبود. ما در این نیمه تیم ملی را کاملا معمولی دیدم که به جز موقعیتی که شجاع خلیل زاده روی دروازه حریف داشت، حمله خاصی را از این تیم شاهد نبودیم در عوض سوریه ای ها چند موقعیت خوب را روی دروازه ما به وجود آوردند. اگر چه در نیمه دوم شرایط کمی عوض شد و تیم ملی به گل رسید اما در کار تیمی و برنامه تیم ملی تغییر خاصی رخ نداد.

مربی اسبق تیم ملی در خصوص علت مشکلات تیم اسکوچیچ تاکید کرد: دلایل زیادی برای افت تیم ملی وجود دارد. عدم برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی از یک سو و عدم هماهنگی بین بازیکنان از سوی دیگر باعث شده بود تیم در بحث هماهنگی گروهی و تیمی با مشکلاتی روبرو شود و نتواند برنامه ریزی دقیقی را در این دیدار دنبال کند. این روند تا حدودی در نیمه دوم بهتر شد اما به طور کامل نه و در صحنه گل هم شانس با ما یار بود که توپ به مدافع حریف برخورد کرد و تغییر مسیر داد و گل پیروزی بخش برای ایران به ثبت رسید. البته این که توانستیم تیم پیروز این بازی باشیم را باید به فال نیک گرفت اما امیدوارم بتوانیم نقص های موجود را خیلی زود برطرف کرده و تیم را برای بازی های مهم آینده با بهترین شرایط راهی زمین کنیم.

شاهرخی با ابراز این موضوع که عراق می تواند حریف خطرناک تری نسبت به سوریه باشد در خصوص بازی بعدی تیم ملی برابر عراق به خبرنگار برنا گفت: شرایط فوتبال عراق بهتر از سوریه است. تجربه من می گوید عراق همیشه حریف سرسختی برای ما بوده و حتی در بازی هایی که با پیروزی ما به پایان رسید؛ این تیم بازی خوبی را برابر ما داشته و من فکر می کنم کار ما در این دیدار در مقایسه با بازی مقابل سوریه سخت تر باشد. فوتبال عراق به لحاظ فنی و انجام بازی فیزیکی به فوتبال ما نزدیک است و ما باید با استراتژی ویژه ای برای این بازی پای در میدان بگذاریم. من به عنوان یک ایرانی و یک طرفدار فوتبال در ایران امیدوارم که پیروزی دیگری در بازی روبروی عراق به نام ایران به ثبت برسد.

او تاکید کرد: آرزوی همه ما این است که تیم ملی در این دوره هم به جام جهانی برود و بتواند نام و آوازه فوتبال ایران را در دنیا بر سر زبان ها بیاندازد. 

سرمربی سابق تیم ملی در پایان با اشاره به پیروزی تیم عمان با سرمربیگری برانکو برابر ژاپن خاطرنشان کرد: در این که برانکو یک مربی و یک انسان خوب است، هیچ شکی وجود ندارد. او با این پیروزی اتفاق مهمی را برای فوتبال عمان در آسیا رقم زد و این پیروزی و موفقیت می تواند آغازی برای ایجاد تحول و موفقیت این تیم باشد. او در بحث فنی مربی بزرگی است و خدا هم او را بغل کرده و هر کجا می رود می تواند در نتیجه گیری موفق عمل کند. 4

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار