کد خبر: ۱۷۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
امام جمعه مراغه:
آیت‌الله «پورمحمدی» با بیان اینکه شهدای عرصه بهداشت و سلامت، افتخارآفرینان و شهیدان سنگر خدمت‌رسانی به جامعه هستند، گفت: «یوسف رهبری» شهید مدافع سلامت با وجود عوارض به جامانده از هشت سال دفاع مقدس به عنوان انسانی‌ متعهد و متعبد از خدمت به مردم دست نکشید.

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت اولین شهید مدافع سلامت مراغه شهید «یوسف رهبری» اظهار داشت: شهیدان عرصه سلامت با گذشت از جان خویش در وضعیت سخت کنونی، همانند هشت سال دفاع مقدس برای صیانت از جامعه مجاهدت می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های شهید «رهبری» در عرصه بهداشت و درمان ادامه داد: امروز در سالروز شهادت امام سجاد (ع) از شهید مدافع سلامتی یاد می‌کنیم که از انسان‌های نخبه و انگشت شماری بود که باید به نان و یادشان افتخار کرد.

آیت‌الله پورمحمدی با بیان اینکه شهدای عرصه بهداشت و سلامت، افتخارآفرینان و شهیدان سنگر خدمت‌رسانی به جامعه هستند، اضافه کرد: این شهید مدافع سلامت با وجود عوارض به جامانده از هشت سال دفاع مقدس به عنوان انسانی‌ متعهد و متعبد از خدمت به مردم دست نکشید.

وی با اشاره به اخلاص و فداکاری شهید رهبری در مسیر خدمت‌رسانی به عنوان مدافع سلامت، خاطرنشان کرد: در عین حالی که شهادت این ‌شهید، خلاء و فقدانی برای خانواده و جامعه سلامت به شمار می‌رود، الگویی برای تلاش در عرصه بهداشت و سلامت است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: شهید «رهبری» انسانی مخلص، عاشق اهل بیت (ع) و از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بود و اگر توفیق شهادت در برابر بعثی‌ها نصیبش نشد، در سنگر خدمت به مردم به آرزویش رسید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار