کد خبر: ۱۷۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
ستاره پرتغالی پیشین یوونتوس پس از بازگشت به منچستریونایتد در عمارتی اقامت خواهد داشت که همه امکانات رفاهی را برای او و اعضای خانواده‌اش فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوره دوم بازیگری کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و او برای تیمی که او را به شهرت رساند به میدان خواهد رفت. در این مدت اما او شرایط یک زندگی راحت را برای خود و خانواده‌اش در منچستر فراهم کرده است.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

در همین راستا او عمارتی مجلل و دارای همه امکانات رفاهی را برای سکونت خانواده‌اش در نظر گرفته است. این عمارت که در حومه منچستر واقع شده دارای 7 اتاق، استخر، سونا، سینمای خانگی و باشگاه بدنسازی با تمام لوازم مورد نیاز است. هر یک از 7 اتاق این عمارت دارای سرویس بهداشتی جداگانه است.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

شاید تنها نکته منفی این عمارت برای رونالدو کمبود جا در پارکینگ است که ظرفیت تنها دو خودرو را دارد و به این ترتیب او باید از بین کلی خودروی لوکس خود دو تا را برای رفت و آمد تا زمین تمرینی انتخاب کند.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

رونالدو برای این خانه از یک تیم امنیتی شامل 6 نگهبان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار