کد خبر: ۱۷۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست داده اند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۷۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۲۲۹ نفر مبتلای قطعی و ۳۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۶۴ هزار و ۸۸۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۸۷۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود ۳۷ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام و از ۴۷۷ نمونه رپید تست ۲۰ مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و چرام بودند.

دکتر یزدان‌پناه تصریح کرد: این بلای خانماسوز که از لحظه شیوع در کشور و جان هم استانی های زیادی را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده است و هنوز هم که هنوز است پیشتازی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،  وی بیان کرد: متاسفانه با اعلام آغاز سیر نزولی بیماری در استان، مردم بی توجه به وجود این ویروس به گشت و گذار و برگزاری دورهمی‌های خود ادامه می‌دهند و این نگران کننده است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار