کد خبر: ۱۷۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۶۶۱ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه‌های منعقد شده با دستگاه‌ها برای مددجویان در حال احداث است.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه چهار تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، سپاه، شرکت گلرنگ و موسسه خیریه وفاق سبز علوی برای احداث مسکن مددجویان استان منعقد شده است، اظهار کرد: این واحدها به صورت ویژه برای مددجویان روستایی ساخته و تحویل داده می‌شود.

وی افزود: از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت این واحدها ۴۵ میلیون تومان بلاعوض از محل منابع سپاه، ۳۵ میلیون تومان بلاعوض از محل منابع کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین بر هم افزایی سازمان‌ها، صنایع و مراکز نیکوکاری استان در تهیه لوازم التحریر و تبلت دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.

الهی راد با اشاره به نیازسنجی و شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط مراکز نیکوکاری در محلات مختلف گفت: برنامه ریزی برای هدایت و جهت دهی به برنامه‌های مشترک مراکز نیکوکاری باید به صورت جمعی انجام گیرد تا نتایج ملموس‌تری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد خراسان شمالی به همت کمک‌های مردم سخاوتمند استان توانست رتبه پنجم کشور را در جشن عاطفه‌های سال گذشته کسب کند، افزود: طی سال قبل مردم سخاوتمند استان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند مساعدت داشتند.

الهی راد، هم افزایی با مؤسسات خیریه رادر جهت تهیه لوازم مورد نیاز دانش آموزان مهم برشمرد و گفت: طی سال قبل بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد و امیدواریم امسال نیز به همت نیکوکاران بتوانیم این بسته‌ها را تهیه و بین آنها توزیع کنیم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار