کد خبر: ۱۷۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی در پیام‌های جداگانه ای خطاب به حسین امیرعبداللهیان، اخذ رای اعتماد از مجلس و آغاز به‌کار وی در وزارت امور خارجه را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، «کارلوس آلبرتو فرانکو فرانسا» وزیر امور خارجه برزیل در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه برزیل در این پیام ابراز امیدواری کرد: با تشریک مساعی امیر عبداللهیان و در راستای گسترش روابط دیرینه دوجانبه، دو کشور قادر خواهند بود به حوزه تجارت و همکاری های فی‌مابین، از جمله در زمینه کشاورزی شور و تحرک تازه‌ای بخشند.

همچنین «روخیلو مایتا مایتا» وزیر امور خارجه بولیوی نیز در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را از طرف ملت و وزارت امور خارجه این کشور تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه بولیوی در این پیام تاکید کرد: دولت بولیوی خواستار تقویت دوستی و همکاری میان دو کشور به منظور ادامه ارتقاء توسعه اقتصادی و اجتماعی و دستیابی به نوآوری‌های علمی و فنی و همچنین حصول به اهداف دو ملت ایران و بولیوی است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار