کد خبر: ۱۷۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
مدیرعامل هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در این استان توزیع شد.

ایرج کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی و غذایی بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: بیش از سه هزار عدد ماسک با همکاری خیران و داوطلبان هلال احمر استان تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک خیران به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری می‌شود، ادامه داد: در هر دوره ۵۰۰ بسته معیشتی در میان آسیب‌دیدگان توزیع می‌شود.

کیانی در ادامه به طرح «نذر آب» اشاره کرد و گفت: طرح «نذر آب» طی چهار سال اخیر در استان‌های محروم جنوب شرقی کشور از جمله خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه امسال نیروهای جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ شهریورماه در خراسان جنوبی مستقر شده اند، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته‌معیشتی، شش هزار آب معدنی یک و نیم لیتری، ۱۰ تانکر آب ۵۰۰ لیتری و ۵۰۰ بسته پوشاک از چهارمحال و بختیاری به این منطقه ارسال شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار