کد خبر: ۱۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰
نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
شریفیان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دمیدن روح ایثار و استقامت در کالبد جامعه است و می‌تواند تضمین‌کننده استقلال، عزت و آبرو برای میهن بزرگ اسلامی ما باشد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس، دمیدن روح ایثار و استقامت در کالبد جامعه استمهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با اهمیت دفاع مقدس، اظهار داشت: در میان نبرد‌های روی داده در تاریخ بشر کمتر مقاومتی را می‌توان یافت که در آن، مثل دفاع مقدس ما، ملتی در برابر حمله گروهی از بیگانگان متجاوز، شیرمردانه ایستادگی کنند و  پس از گذشت سال‌ها همچنان سرچشمه باور‌های متعالی برای مردم باقی بماند.

وی افزود: عامل اصلی این استمرار در انتشار پیام مقاومت که از دفاع مقدس ما شروع شده و امروز در حال نشر و گسترش روز افزون در ملت‌های مقاوم است اخلاص و یقین زلالی است که در رزمندگان و شهدا و به‌ویژه در اندیشه متعالی امام راحل وجود داشت و امروز هم همان مسیر با صلابت و اطمینان روز افزون در حال طی شدن است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تأکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری و زنده نگهداشتن  یاد و خاطره شهدا و دمیدن روح ایثار و استقامت در کالبد جامعه است و می‌تواند تضمین کننده استقلال، عزت و آبرو برای میهن بزرگ اسلامی ما باشد.

وی در پایان تلاش برای تبیین حقایق دفاع مقدس را امری مهم برشمرد و از مجموعه خبرگزاری دفاع مقدس که با محوریت موضوع مقاومت و دفاع مقدس در حال فعالیت است تشکر کرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار