کد خبر: ۱۸۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
استاندار تهران از روند کاهشی فوتی‌های کرونایی در استان خبر داد و گفت: آمار مراجعان، فوتی و بستری‌ها نزولی است.

کاهش آمار فوتی‌های کروناییآقای انوشیروان محسنی بندپی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: هفته گذشته روند مراجعان فوتی‌ها و بستری‌ها در استان به ترتیب ۱۲.۴ درصد و ۱۸.۸ درصد کاهش داشت.
وی گفت: حدود ۵۰۶ پایگاه تزریق در استان تهران، ۶ میلیون و ششصد و بیست و یک نفر دوز اول و بالای دو میلیون نفر دوز دوم واکسن را دریافت کردند.
استاندار تهران افزود: با توجه به تعدد مراکز تزریق واکسن و فعالیت مراکز ۱۹ گانه شبانه روزی در استان انتظار داریم تا سهمیه واکسن استان تهران افزایش پیدا کند.
وی گفت: روزانه ۲۶۰ هزار واکسن در استان تزریق می‌شود و با ایجاد مراکز متعدد تزریق انتظار داشتیم روزانه ۵۰۰ هزار تزریق را در داشته باشیم.
محسنی بندپی افزود: هنوز شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا لغزنده و شکننده بوده و مصوبه ستاد این است که هیچ تجمعی در مرقد مطهر امام یا حرم عبدالعطیم حسنی نخواهیم داشت.
وی گفت: مصوبه ستاد کرونای استان این بود که هیچ‌تبلیغی در خصوص تجمع شهروندان برای مراسم جاماندگان اربعین در هیچ نقطه‌ای از مسیر صورت نگیرد و همچنین مقرر شد نقل و انتقالی برای حضور شهروندان از شهر‌های مجاور استان به حرم عبدالعظیم (ع) نداشته باشیم و در عین حال ایستگاه‌های تزریق کارآزمایی بالینی واکس فخرا در مسیر راهپیمایی استقرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار