کد خبر: ۱۸۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
در این جلسه با طرح نمونه هائی از مصادیق سازوکارهای حکمرانی و چگونگی توزیع نقشها بین حاکمیت و جامعه، و مشارکت در آن، در مورد چگونگی محقق شدن عملیاتی معماری مطرح شده، گفتگو می کنیم. دهمین وبینار از این سلسله نشستها سه شنبه 6 مهرماه توسط پنجره تربیت فارس، برگزار می شود. اردوان مجیدی.

 اردوان مجیدی

در سلسله نشستهائی که توسط پنجره تربیت فارس برگزار می شود، با حضور و گفتگوی صاحبنظران برجسته این حوزه، به تحلیل عوامل تحول نهادی تعلیم و تربیت می پردازیم.

توزیع نقشهای حکمرانی بین حاکمیت و جامعه چگونه انجام می شود؟

 

توزیع نقشهای حکمرانی بین حاکمیت و جامعه چگونه انجام می شود؟

در جلسات گذشته پس از تحلیل عوامل گلوگاهی تحول، به تحلیل اقدامات گلوگاهی پرداختیم که به صورت عملیاتی می تواند حرکت زنجیره ای را در تحول نهادی تعلیم و تربیت در کشور ایجاد کند. در جلسات قبل به مسئله حکمرانی تعلیم و تربیت و لایه های مختلف توزیع آن و چگونگی مشارکت و ایفای نقش در آن توسط حاکمیت و جامعه پرداختیم. این بحث در جلسه آتی نیز، با دنبال کردن سازوکارهای مصادیق در آن ادامه پیدا خواهد کرد.

 

در این جلسه با طرح نمونه هائی از مصادیق سازوکارهای حکمرانی و چگونگی توزیع نقشها بین حاکمیت و جامعه، و مشارکت در آن، بر چگونگی محقق شدن عملیاتی معماری مطرح شده، گفتگو می کنیم.

 


جلسه دهم، سه شنبه، 6 مهر 1400 ؛ ساعت 17 الی 19 با حضور و گفتگوی صاحبنظران برگزار می شود.

 

حضور در این نشستها رایگان و بدون نیاز به ثبت نام، و البته با ظرفیت محدود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در جلسه می توانید اینجا یا اینجا کلیک کنید.

فیلم نشستهای قبلی و (بعد از جلسه نیز فیلم این نشست) در اینجا، و در پنجره تربیت فارس منتشر شد و می شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار