کد خبر: ۱۸۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از قتل خانوادگی به دلیل تقسیم ارث در شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستاهای شهرستان ، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهداء  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سلگی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۴ ساله با استفاده از سلاح گرم، دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله را به همراه مادر۷۲ ساله‌اش به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهداء قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس ، به کارگیری شگردهای پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان ، مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و کمتر از یک ساعت توسط ماموران دستگیر شد .

سلگی خاطرنشان کرد: در بازجویی تخصصی از فرد قاتل ، نامبرده به سه فقره قتل خانوادگی اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان یادآور شد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: