کد خبر: ۱۸۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
اراک- جانشین سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی در اراک دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار، سید قاسم قریشی ظهر پنجشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی گفت: شهدای مدافع حرم عرصه دفاع از ارزش‌های اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) را از ایران تا منطقه اسلامی گسترش دادند و با دفاع همه جانبه تهدیدات را از منطقه دور کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان مدافع حرم با نقش آفرینی در جبهه مقاومت مقابل پیشبرد اهداف شوم دشمنان در منطقه ایستادگی کردند و توطئه‌های منطقه‌ای آنها را خنثی کردند. شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند چراکه اگر مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان نبود پیشروی‌های گروه‌های تروریستی دامن گیر مرزهای کشور و داخل شهرهای ایران می‌رسید و لذا سربلندی و عزت کشور مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های این عزیزان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهدای مدافع حرم در بهترین شرایطی که در دنیا برای آنها فراهم بود به همه آرزوهای دنیایی پشت کردند و از تعلقات دنیا گذشتند و راه پر افتخار جهاد فی سبیل الله را طی کردند و علاوه بر اینکه سعادتمند شدند سعادت مسلمانان را رقم زدند. شهدای مدافع حرم با لبیک گویی به ندای اهل بیت (ع) به قافله شهدا پیوستند.

قریشی تصریح کرد: مهمترین شاخصه رفتاری شهدای مدافع حرم ولایتمداری و بصیرت آنهاست. شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم با مجاهدت‌های خود مسیر حق را به ملت نشان دادند و امروز وظیفه داریم مسیر ارزشمند جهاد فی سبیل الله را تا برافراشته شدن پرچم اسلام با قوت ادامه دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار