کد خبر: ۱۸۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
در پیامی؛
مسئول ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت پدر شهیدان موحددانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت مرحوم حاج غلامحسین موحددانش، پدر گرانقدر شهیدان والامقام سردار علیرضا موحددانش و محمدرضا موحددانش، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار شریفی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر آسمانی شدن مرحوم «حاج غلامحسین موحددانش» پدر بزرگوار سردار شهید والامقام دوران دفاع مقدس علیرضا موحددانش فرمانده دلیر و حماسه ساز لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) و شهید گرانقدر محمدرضا موحددانش موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

تلاش و همت سرتا سر مجاهدانه آن پدر والامقام در تربیت اسلامی، انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و حماسه‌ساز در دوران افتخارآفرین دفاع مقدس تحت تعالیم قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب فخر ایران و ایرانی شدند، برای همیشه در صفحه روزگار ماندگار و صبر و چهره سرتاسر نورش تا همیشه در اذهان باقی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور و مهربان که عروجش در ایام پرفیض اربعین حسینی همزمان گردید را به بیت مکرم شهیدان موحددانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و متعال علو درجات معنوی و همنشینی آن مرحوم با سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و صبر و شکیبایی و آرامش قلبی را بازماندگان و همرزمان آن شهیدان طلب می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی

مسئول ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار