کد خبر: ۱۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
گروه استان‌ها- استاندار کرمانشاه گفت: امکانات، وسایل و تجهیزات آتش‌نشانی کرمانشاه باید متناسب با یک کلانشهر باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در آیین تجلیل از پرسنل آتش‌نشان شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آتش‌نشان‌ها برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی به روایت ایثارگری شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در نجات جان انسان‌ها پرداخت و عنوان کرد: شهید لندی در واقع در نقش یک آتش‌نشان در آن آتش‌سوزی حضور پیدا کرد و یکی از صفحات درخشان تاریخ را رقم زد و همه آتش‌نشان‌ها هم در طول دوران خدمت خود از این ایثارگری‌ها بسیار انجام داده‌اند.

بازوند گفت: تاریخ از این فداکاری‌ها همیشه به نیکی یاد خواهد کرد و در یاد و خاطره مردم هم ماندگار خواهد ماند. 

وی افزود: مردم آتش‌نشان‌ها را یک نیروی مردمی و امین می‌دانند که در بحران‌ها و مشکلات از آن‌ها طلب یاری و کمک می‌کنند.

بازوند اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان آتش‌نشانی دانست و گفت: بی‌گمان این سرمایه عظیم با ازخودگذشتگی، ایثار، رشادت، شهامت و شجاعت این جوانان فداکار به دست آمده است و آن‌ها با این صفات برجسته در جامعه شناخته می‌شوند.

وی گفت: آتش‌نشان‌ها در بحران‌ها و حوادث گوناگون در خط مقدم و پیش قراول حضور در رویدادها قرار دارند و با ایثار و از خودگذشتگی هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهند. 

استاندار کرمانشاه، کلانشهر شدن را آغازی برای پوست اندازی شهر کرمانشاه و توسعه گسترده امکانات آن دانست و افزود: باید متناسب با این جایگاه تازه، امکانات، وسایل و تجهیزات مجموعه آتش نشانی نیز ارتقا یابد.

وی تأکید کرد: مدیریت شهرداری، شورای شهر و مدیران ارشد استان وظیفه دارند برای ارتقای این امکانات و تجهیزات اقدام کنند‌.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آتش‌نشانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار