کد خبر: ۱۸۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پنجمین سفر استانی، وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی وارد یاسوج شد

رئیس جمهور صبح جمعه در بدو ورود به فرودگاه شهدای یاسوج از سوی آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار و جمعی از مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وزیران کشور، نیرو، نفت،صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی رئیس جمهور را در سفر استانی به کهگیلویه و بویر احمد همراهمی می کنند.
دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان، شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: توفیقی است برای بنده و همکارانم که خدمت مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد باشم و قبل از سفر دوستان مشکلات ، نیازها و گزارش‌های لازم در باره وضعیت این استان را ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندی‌های این استان را در جلسه دولت گزارش کردند .

وی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می‌شود، اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و نفت و گاز توسعه قابل توجهی داشته باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نیروهای متخصص این استان و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس و سایر دوستان بتوانیم مشکلات این استان را برطرف کنیم.

رئیسی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی در این سفر وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این مهم ایجاد شود گفت: انشاء الله بتوانیم در این سفر در دیدار بانخبگان، شورای اداری استان و بازدید از طرح ها مصوبات لازم برای رفع نیازمندی های این استان اتخاذ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار