کد خبر: ۱۸۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
بنا بر ادعای رئیس کمیته المپیک فیلیپین بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا ۲۰۲۲ باز هم به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به گفته رئیس کمیته المپیک فیلیپین، بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا در تایلند به دلیل همه گیری بیماری کووید ۱۹ برای دومین بار به تعویق می‌افتد. این بازی‌ها قرار بود امسال برگزار شود، اما به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا به مارس سال ۲۰۲۲ موکول شد.

قرار است بانکوک و چونبوری از ۱۰ تا ۱۹ ماه مارس میزبان این بازی‌ها باشند، اما آبراهام تولنتینو، رئیس کمیته المپیک فیلیپین مدعی شده که دولت تایلند تصمیم گرفته است بازی‌ها را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق بیاندازد و خبر این تعویق این هفته اعلام خواهد شد.

محدودیت‌های مسافرتی که به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ وضع شده است، همچنان تقویم ورزشی جهان را دچار اختلال و بی نظمی کرده است.

قرار است ۲۹۷ مدال طلا در ۲۹ رشته ورزشی در بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا در تایلند اهدا شود. یازده ورزشگاه در بانکوک و هفت ورزشگاه در استان چونبوری مسابقات را برگزار می‌کنند.

حسین المسلم، مدیرکل شورای المپیک آسیا، ماه گذشته در یک کنفرانس ویدئویی با سرپرستان کاروان‌ها بر اهمیت این بازی‌ها تاکید کرد.

آخرین دوره بازی‌ها سال ۲۰۱۷ به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار شد و میزبان با ۸۰ مدال طلا در صدر جدول مدال‌ها قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار