کد خبر: ۱۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
پیشکسوت فوتبال گفت: حضور نفراتی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی ترابی و... در خط میانی پرسپولیس اتفاق خوبی است که باعث شده این منطقه تبدیل به مرکز ثقل و نقطه اتکا برای کادر فنی تبدیل شود.

بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید بر این که پرسپولیس کار سختی برابر الهلال دارد، اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند با عبور از سد این تیم پرقدرت بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

این پیشکسوت پرسپولیسی در خصوص آخرین وضعیت تیم تصریح کرد: پرسپولیس از نظر فنی وضعیت خوبی دارد و  از نیروهای فوتبالی قوی سود می‌برد و این موضوع تیم را از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار داده و امیدوارم مشکلات مالی که اخبار آن را در رسانهها می‌شنویم هم به زودی مرتفع شود تا پرسپولیس با آرامش و بدون دغدغه های مالی بتواند تمام توجه و تمرکز خود را روی مسائل فنی معطوف کند.

داداش‌زاده تاکید کرد: درست است الهلال از امکانات خوبی برخوردار است و میلیاردی برای بستن و تجهیز تیمش هزینه کرده اما باید بگویم این تیم از قدرت فنی پرسپولیس واهمه دارد و به همین دلیل من بر این باور هستم تیم گل‌محمدی این توان را دارد که الهلال را حتی در خانه‌اش شکست داده و از سد بزرگ عبور کرده و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

بازیکن پیشین پرسپولیس با تمجید از عملکرد مردان میانه میدان تیم گل‌محمدی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس هافبک‌های قدرتمندی دارد که توانایی‌های خود را به همه ثابت کرده‌اند. یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای موفقیت این نفرات دوندگی بالای آنهاست که به پرسپولیس کمک زیادی کرده است. در ادامه با بالاتر بردن ضریب دقت در پاس‌های آخر، این نفرات می‌توانند بهتر از قبل برای مهاجمان فضاسازی و موقعیت سازی کنند تا در نهایت پرسپولیس بیشترین بهره را از حضور چهره‌های موثرش در خط میانی ببرد. 

او در پایان تصریح کرد: حضور مهره‌های خوبی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی ترابی و... در خط میانی پرسپولیس اتفاق خوبی است که باعث شده این منطقه تبدیل به مرکز ثقل و نقطه اتکا برای کادر فنی تبدیل شود که این نفرات می توانند در بازی برابر الهلال هم برگ برنده پرسپولیس محسوب شوند.

انتهای پیام/ 3

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار