کد خبر: ۱۸۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اجرای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان بالاتر از 12 سال مشغول به تحصیل گفت: علاوه بر مراکز واکسیناسیون شهری و روستایی، پایگاه‌های تجمیعی ویژه دانش‌آموزان در محل هنرستان شهید حقیقی و هنرستان کوثر در شهرکرد و درمانگاه فرهنگیان بروجن از 15 لغایت 20 مهرماه همه روزه از ساعت ۸ لغایت ۱۸ آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌ و‌ بختیاری، فرحناز قائدامینی در خصوص آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 دانش‌آموزان بالاتر از 12 سال مشغول به تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه گفت: کلیه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم دختر و پسر می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و به همراه یکی از والدین به مراکز و پایگاه‌های شهر یا روستای محل سکونت خود مراجعه و واکسن را دریافت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران مدارس نسبت به اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیا آنها از هر طریق ممکن از جمله فضای مجازی، تماس با اولیا، شبکه شاد و ... جهت انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان اقدام لازم را به عمل آورند.

وی اظهار داشت: از آنجا که بازگشایی مدارس سیاست تاکیدی آموزش و پرورش و واکسیناسیون دانش‌آموزان لازمه حضور ایشان در مدارس است لذا برنامه‌ریزی و پیگیری جدی برای تحقق این امر مورد تاکید وزارت آموزش‌‌و‌پرورش می‌باشد.

قائدامینی اضافه کرد: علاوه بر مراکز واکسیناسیون شهری و روستایی، پایگاه‌های تجمیعی ویژه دانش‌آموزان در محل هنرستان شهید حقیقی و هنرستان کوثر در شهرکرد و درمانگاه فرهنگیان بروجن از 15 لغایت 20 مهر 1400 همه روزه از ساعت ۸ لغایت ۱۸ آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به دانش‌آموزان می‌باشد.

انتهای پیام/68023/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار