کد خبر: ۱۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
رئیس هیئت کشتی لرستان مطرح کرد؛
خرم‌آباد- رئیس هیئت کشتی لرستان با اشاره به حضور لرستان در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی گفت: امیدوارم که «علیرضا سرلک» سرآغازی برای کشتی رو به رشد استان باشد.

فرید بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با مدالی که «علیرضا سرلک» گرفت بعد از آقای «محمدی» و ۲۶ سال، لرستان موفق به کسب این مدال شد گفت: ما وظیفه داریم که این اعتماد به نفس و روحیه را در بین بقیه جوانان ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه «علیرضا سرلک» و «مرتضی غیاثی» در واقع نتیجه زحمات همه مربیان سازنده و کسانی که در کنار این دو کشتی گیر عزیز بودند، هستند گفت: در این راستا اگر می‌خواهیم این شور و شعفی که در چند روز گذشته در استان به واسطه کسب مدال نقره «علیرضا سرلک» ایجاد شده ادامه یابد، باید کار کنیم.

رئیس هیئت کشتی لرستان تصریح کرد: در استان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور برگزار شد، نونهالان آزاد و فرنگی ما، ماحصل لیگی بود که در استان برگزار کردیم، در لیگ نونهالان، نوجوانان و جوانان در تابستانی که گذشت، ۵۲ تیم شرکت کردند، نتیجه آن را در الیگودرز دیدیم و در کوهدشت نیز خواهیم دید.

بهرامی بیان داشت: باید کار کنیم، همه شهرهای لرستان ظرفیت و پتانسیل دارند و لرستان یکی از استان‌هایی بوده که هم در کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی کار می‌کند و ظرفیت دارد، در این راستا از ابتدای سال دو مدال آسیایی توسط «علیرضا سرلک» و «مرتضی غیاثی» گرفتیم، پنج مدال در جام تختی گرفتیم و شش تا هفت مدال را در سطح مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی نوجوانان و جوانان کسب کردیم.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در گردونه کشتی کشور باقی بمانیم در لیگ برتر رشته آزاد و فرنگی اعلام آمادگی برای حضور کرده‌ایم، می‌خواهیم با پتانسیل و جوانان خودمان کار کنیم، دو روز دیگر قرعه کشی لیگ برتر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و نایب رئیس هیئت کشتی لرستان در این مراسم شرکت خواهد کرد.

رئیس هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ را در پیش داریم گفت: در این راستا باید از همین الان برنامه ریزی کنیم، تا یک تا دو وزن در آزاد و یک تا دو وزن در فرنگی از آن بچه‌های لرستان باشد و ما باید در لیگ برتر شرکت کنیم.

بهرامی تاکید کرد: امیدوارم که «علیرضا سرلک» سرآغازی برای کشتی رو به رشد لرستان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار