کد خبر: ۱۸۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
استاندار سمنان:
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه معیشت، ارتقاء سطح رفاه و اقتصاد مردم از اولویت‌های جدی و اصلی دولت است، گفت: کمبود نهاده‌های دامی به عنوان یک دغدغه در استان باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کمبود نهاده‌های دامی یکی از موارد و مباحثی است که به عنوان دغدغه در استان مطرح می‌شود، ابراز داشت: باید در حوزه تأمین نهاده‌ها دامی، تفکر و تمهیدات ویژه اندیشیده و این اقدام مدیریت شود.

وی ضمن بیان اینکه با تأمین معیشت مردم، به طور طبیعی امنیت و احساس آرامش جامعه نیز فراهم‌خواهد شد، افزود: در همین راستا می‌بایست تأمین کالاهای اساسی مَد نظر مدیران مرتبط با حوزه کارگروه تنظیم بازار استان قرار داشته باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه تیم‌های بازرسی اصناف استان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و اکثر کسبه نیز موارد را رعایت کردند، ابراز داشت: تیم‌های بازرسی باید بیش از پیش فعال‌شده و نظارت بر عرضه کالاها به صورت مستمر ادامه داشته باشد، در این مسیر به دنبال مچ‌گیری نیستیم و هدف‌گذاری تنها نظارت بر عرضه صحیح کالا است.

هاشمی با بیان اینکه تأمین کالاهای موردنیاز در بازار و وفور اقلام در مراکز عرضه و خرید، از مهم‌ترین اصول در حوزه تنظیم بازار باید مدیریت شود، تصریح کرد: خوشبختانه در این خصوص استان سمنان با مشکلی مواجه نیست و کار به خوبی در حال انجام است.

وی بابیان اینکه معیشت و ارتقا سطح رفاه و اقتصاد مردم به عنوان اولویت‌های جدی و اصلی دولت باید در مجموعه مدیران و کارگروه تنظیم بازار استان نیز دیده شود، افزود: انتظار می‌رود این موارد به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و همچنین در صورت نیاز نیز گلوگاه‌های استان به صورت مستمر و دقیق برای تردد و جابجایی دام و همچنین طیور رصد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار