کد خبر: ۱۸۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:
گرگان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان این که مرزهای گلستان از امنیت خوبی برخوردار هستند، گفت: ارزیابی های به موقع از وضعیت مرزها بازخوردهای خوبی از سوی بومیان منطقه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا الواری بعدازظهر پنج شنبه در آیین رونمایی از پروژه هوشمندسازی مرزبانی گلستان اظهارکرد: آمادگی رزمی مرزبانی کاملاً مشهود بوده و این نیرو جایگاه خود را در مرزها کاملاً تثبیت کرده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان افزود: نیروهای مرزبانی به عنوان لایه اول امنیتی کشور، باید اشراف اطلاعاتی کاملی به مرز و کشورهای همسایه داشته باشند.

الواری با بیان اینکه خوشبختانه مرزهای جمهوری اسلامی از آرامش خوبی برخوردار هستند، اضافه کرد: اراده مستحکم نیروهای مرزبانی در دفاع از مرز و همراهی مرزنشینان با انقلاب اسلامی، مرزهای کشور را به یکی از امن ترین مرزهای جهان تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: معیار رشد و توسعه یک کشور بر پایه امنیت استوار است و بدون وجود امنیت هیچ حاکمیتی نمی تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان تاکید کرد: تزلزل در مناطق مرزی پیامدهای امنیتی و اجتماعی بسیار زیادی را برای بومیان مرز در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مرزنشینان باید احساس کنند حاکمیت تمام قد در کنار آنها ایستاده و برای تامین امنیت آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

الواری با بیان اینکه مرزبانی استان عملکرد بسیار خوبی در مرزهای استان دارد، گفت: ارزیابی های به موقع و موثر از وضعیت مرزهای استان بازخوردهای خوبی از سوی بومیان منطقه داشته است.

وی تاکید کرد: تجزیه و تحلیل دقیق مرزها و رصد فعالیت های همسایگان در نقاط مرزی استان تهدیدات امنیتی منطقه را به صفر رسانده است.

لازم به ذکر است استان گلستان ۳۴۸ کیلومتر مرز خاکی و ۹۰ کیلومتر مرز آبی مشترک با کشور ترکمنستان دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار