کد خبر: ۱۸۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
گرگان- ۱۱ پاسگاه نقطه صفر مرزی اینچه برون به دوربین مدار بسته تجهیز و اطلاعات این دوربین ها در اتاق مانیتورینگ قابل رصد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر پنج شنبه، با حضور رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی گلستان و فرمانده مرزبانی استان، از پروژه هوشمند سازی مرزبانی استان رونمایی شد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در این مراسم هوشمند سازی مرز را تحولی بزرگ در مرزبانی دانست و اظهارکرد: با اجرای این پروژه ۱۱ پاسگاه نقطه صفر مرزی اینچه برون به دوربین مدار بسته تجهیز و اطلاعات این دوربین ها در اتاق مانیتورینگ ستاد فرماندهی مرزبانی کشور و استان قابل رصد است.

سرهنگ بهزاد ابراهیمی افزود: هوشمندسازی مرز با استفاده از تجهیزات نوین الکترونیکی و نظامی قدرت مرزبانان را در مقابله با هرگونه تهدید تقویت می کند.

ابراهیمی تاکید کرد: همچنین اشراف اطلاعاتی مرزبانی استان در انجام ماموریت ها و مبارزه با هرگونه ناامنی و بی نظمی در مرزهای استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه به برگزاری کلاس های آموزش حقوقی سازمان قضایی نیاز داریم، گفت: برگزاری این کلاس ها در کاهش وقوع جرائم کارکنان مرزبانی استان بسیار موثر است.

فرمانده مرزبانی گلستان تاکید کرد: آگاه بخشی نسبت به آثار منفی جرائم و مجازات ها، کارکنان را هوشیار کرده و از وقوع جرم پیشگیری می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار