کد خبر: ۱۸۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
امام‌ جمعه شهرستان اهر:
آیت الله «حاجی‌زاده» نقش دانش آموزان را در گام دوم انقلاب مهم و برجسته خواند و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، دانش آموزان و جوانان نقش محوری دارند.

به گزارش دفاع‌‎‌پرس از تبریز، آیت‌الله «جواد حاجی‌زاده» امام جمعه شهرستان اهر امروز در تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سخنانی با ابراز خرسندی از موفقیت علمی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر گردن ما و جامعه دارند. جای بسی افتخار است که امروز فرزندان معظم شهدا و ایثارگران همچون پدرانشان در عرصه‌های مختلف کشور، برتر و ممتاز هستند.

امام جمعه اهر نقش دانش آموزان را در گام دوم انقلاب مهم و برجسته خواند و خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، دانش آموزان و جوانان نقش محوری دارند. باید با جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ، حرکت کنند.

در ابتدای مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان‌های اهر، ورزقان و هوراند در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران «مصطفی معصوم‌زاده» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گزارشی از اقدامات این بنیاد در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار