کد خبر: ۱۸۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

سلامت نیوز: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سالانه در تصادف رانندگی کشورمان حدود ۱۷ هزار نفر قربانی و ۳۰۰ هزار نفر مجروح و معلول می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای کاهش ترافیک و تصادف اظهار کرد: در ۱۱ سال گذشته، خصوصا ۳ سال اخیر، روند کاهشی تصادفات ما تداوم داشته و در این خصوص خوشبختانه توسط پلیس راهور کارهایی هم انجام شده، به همین دلیل سخت‌ترین سال کاری ما امسال بود.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ کارگروه‌های مشترکی با شهرداران مناطق تهران برگزار کردیم و محله‌های حادثه‌خیز شناسایی شد و اصلاح‌های مهندسی انجام گرفت. زیرا این اقدامات می‌توانست در کاهش تصادفات و ترافیک موثر باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: به صورت روزمره با رسانه‌های جمعی و فضای مجازی اطلاع‌رسانی وضعیت ترافیکی را انجام می‌دهیم. در حوزه انضباط ترافیکی طرح‌های مختلفی اجرایی شده و در بحث ساماندهی موتورسیکلت‌ها نیز طرح موتوریار را پیش بردیم که اثرات خوبی داشت.

سردار حمیدی گفت: در ۶ ماه اول سال افزایش تصادفات نداشتیم، بلکه روند کاهشی داشتیم. البته مورد تایید ما نیست و تا رسیدن به کاهش جدی تصادفات و انضباط بیشتر فاصله زیادی داریم و امیدواریم تمامی بخش‌ها به ما کمک کنند تا به توفیقات بیشتری برسیم.

برچسب ها: تصادف ، معلولیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار