کد خبر: ۱۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن عاملان برهم زدن آرامش و کشتار مردم در کشور‌های منطقه، خواستار مجازات آنان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز الاعلام الثوری، جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای کشتار شیعیان افغانستان، تیراندازی به تظاهرات کنندگان لبنانی و حمله صهیونیست ها به سوریه را محکوم کرد.

این جنبش گفت: هدف قرار دادن مسجد فاطمیه در افغانستان را محکوم می‌کنیم این کشتار وحشیانه‌ای است که عناصر تفکیری دست پروده آمریکا انجام می‌دهند تا او به اهداف خود در افغانستان برسد. ما از مقامات افغانستان می‌خواهیم قاتلان را معرفی، مجازات و حکم قصاص را برای آنان به اجرا دربیاورند. همچنین اقدامات لازم را برای جلوگیری و پیشگیری از این حوادث اتخاذ کنند.

دفتر سیاسی انصارالله همچنین در ادامه به آخرین تحولات بیروت، پایتخت لبنان اشاره کرده و افزود: ما حملات جنایتکارانه علیه تظاهرات مسالمت‌آمیز را محکوم می‌کنیم. این حادثه جنایتکارانه ثبات و صلح جامعه را هدف می‌گیرد و همان هدفی را که آمریکا و رژیم صهیونیستی بدنبالش هستند را دنبال می‌کند و خواهان جنگ داخلی است.

این دفتر در پایان نیز اضافه کرد: حملات اخیر اسرائیل به تدمر در استان حمص سوریه یک نقشه آمریکایی_صهیونیستی است و سوریه حق دارد به آن پاسخ دهد.

پنجشنبه گذشته گروه تروریستی داعش با سه انتحاری مسجد فاطمیه قندهار را هدف قرار داد که بر اثر آن بیش از ۶۰ شیعه افغانستانی شهید شده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند. همچنین تظاهرات مسالمت‌آمیز لبنانی‌ها مورد هدف شبه‌نظامیان قرار گرفته و هفت تن شهید شدند. رژیم صهیونیستی نیز با حمله به استان حمص سوریه نیرو‌های این کشور را هدف قرار داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار