کد خبر: ۱۸۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳
بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهرخودرو با حضور در هیئت فوتبال استان خراسان رضوی، قرارداد خود را برای لیگ بیست و یکم ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهرخودرو به علت بدهی به کوزین، مربی ایتالیایی سابق خود بسته است؛ به همین علت عصر امروز جمعی از بازیکنان فصل گذشته که با این تیم قرارداد داشتند به همراه اعضای کادرفنی به هیئت فوتبال خراسان رضوی مراجعه کردند و قراردادشان را به ثبت رساندند.

اعضای تیم فوتبال شهرخودرو برای صدور کارت بازی برای نخستین دیدار خود برابر تیم آلومینیوم اراک قرارداد خود را ثبت کردند. مهاجری تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نمی تواند از بازیکنان جدید استفاده کند؛ به همین علت این مربی از بازیکنان فصل گذشته و پنج بازیکن تیم امید در بازی برابر آلومینیوم استفاده می کند. 

البته محمدرضا مهاجری، سرمربی و هادی عقیلی، مربی تیم شهرخودرو به همراه سیروس سنگچولی، مربی دروازه‌بان‌ها و عماد مهاجری، مربی بدنساز هم امروز قراردادشان را به ثبت رساندند تا در بازی نخست مقابل آلومینیوم اراک روی نیمکت تیم مشهد حضور پیدا کنند.

باشگاه شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بازیکنانی همانند میلاد کمندانی، پرهام جوادی، پوریا غلامی، حسن قاسمی، حسین کریمی، خشایار زیرجد، سعید حلالی راد، عرفان پورافراز، مجتبی بیژن، مجتبی مقتدایی، محسن ربیع خواه، مسعود کاظمی، منصور باقری و مهدی شریفی را  به خدمت گرفت.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار