کد خبر: ۱۸۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

چند ماه قبل گوگل اعلام کرد که گوشی پیکسل ۶ پرو با قیمت بالایی راهی بازار می‌شود. حالا به لطف افشای قیمت گوشی‌های پیکسل ۶ در بازار آمریکا، به نظر می‌رسد گوگل برای جدیدترین پرچم‌داران خود قیمت مناسبی را در نظر گرفته است.

طبق اطلاعات فاش شده، مدل پایه پیکسل ۶ با قیمت ۵۹۹ دلار به دست کاربران آمریکایی می‌رسد و پیکسل ۶ پرو هم ۸۹۹ دلار قیمت دارد. با وجود هشدار گوگل، این قیمت‌ها برای پرچم‌داران قدرتمند در سال ۲۰۲۱ کاملا مناسب به حساب می‌آیند. باید خاطرنشان کنیم سال گذشته پیکسل ۵ با ویژگی‌های به مراتب ضعیف‌تر از پیکسل ۶ با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار شد.

اگر این قیمت‌های فاش شده درست از آب در بیایند، پیکسل ۶ پرو با قیمت پایین‌تر از گوشی ۹۹۹ دلاری گلکسی S21 پلاس و گوشی ۹۶۹ دلاری وان‌پلاس ۹ پرو در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

پیکسل 6 پرو

مدتی قبل قیمت این گوشی‌ها برای بازار اروپا لو رفت و به نظر می‌رسد در بازار آمریکا، گوشی‌های سری پیکسل ۶ قیمت بسیار پایین‌تری خواهند داشت. به طور مشخص، پیکسل ۶ برای بازار اروپا ۶۴۹ یورو (۷۵۸ دلار) قیمت دارد و مدل پایه مدل پرو هم با قیمت ۸۹۹ یورو (۱۰۵۰ دلار) راهی بازار کشورهای اروپایی می‌شود.

در هر صورت فردا شب گوگل رسما از گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی می‌کند که البته احتمالا کمتر کاربری این مراسم را تماشا می‌کند زیرا تمام جزئیات ریز و درشت این گوشی‌ها فاش شده است.

منبع: Android Authority

برچسب ها: پیکسل ، گوگل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار