کد خبر: ۱۸۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
عضو هیات رییسه مجلس بر لزوم پرداخت سود سهامداران از طریق سامانه سجام تاکید و اعلام کرد: شستا سود سهامداران را از شعب بانک رفاه می‌پردازد. در شرایط کرونا به چه دلیل مردم را به بانک‌ها پاس می‌دهید؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن دهنوی عضو هیات رییسه و نماینده تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«وزیر قبلی اقتصاد در پاسخ به پیگیری‌هایم وعده داده بود همه شرکت‌های بورسی مکلف به پرداخت سود سهامداران از ‫سجام شوند؛ اما حالا خبر رسیده که شستا سود سهامداران را از شعب بانک رفاه می‌پردازد. در شرایط کرونا به چه دلیل مردم را به بانک‌ها پاس می‌دهید؟

با عبدالمکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت کردم ایشان نیز قبول داشت و قرار شد تقسیم سود شستا از طریق سجام انجام شود. طبق بررسی‌هایم متاسفانه از شهریور پارسال تا شهریور امسال، از میان 490 شرکتی که اطلاعیه تقسیم سود را منتشر کرده‌اند، همچنان 272 شرکت، واریز سود را از طریق سجام انجام نداده یا نخواهند داد.

با توجه به احراز هویت اکثریت سهامداران بازار سرمایه شامل 32 میلیون نفر در سجام، لازم است خاندوزی وزیر اقتصاد مشکل را به صورت بنیادین حل کند.

‏ما منتظریم!»

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار