کد خبر: ۱۸۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
در پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آمده است؛
سردار مرادحاجتی گفت: فراموش نمی‌کنیم که جامعه ورزشی ما در دوران دفاع مقدس، چه حماسه‌ها آفریدند و توپ‌های فوتبال را رها کردند تا سینه هایشان را جلوی توپ دشمنان قرار دهند.

جامعه ورزشی توپ های بازی را رها کردند تا سینه هایشان را جلوی توپ دشمنان قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران استان خوزستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروزی دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی جامعه ای است که متاسفانه به شدت از تحرک کاسته و یکجا نشین شده است.

 توسعه ورزش به خصوص ورزش همگانی، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و ورزش قهرمانی نیز غرور ملی و عزت را برای افکار عمومی در پی دارد.

فراموش نمی کنیم که جامعه ورزشی ما در دوران دفاع مقدس، چه حماسه ها آفریدند و توپ های فوتبال را رها کردند تا سینه هایشان را جلوی توپ دشمنان قرار دهند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، داوران، قهرمانان ورزشی و کلیه خانواده های معظم شهدای ورزشکار خوزستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور و استان قهرمان پرور خوزستان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار