کد خبر: ۱۸۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
باشگاه سپاهان اصفهان به دنبال ایجاد زمینه همکاری با باشگاه معروف کشور پرتغال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش دو باشگاه سپاهان و زنیت روسیه برای گسترش همکاری های ورزشی توافق نامه‌ای را امضا کردند که در آن، برگزاری مسابقه بین دو تیم فوتبال بزرگسالان نیز پیش بینی شده بود.

طبق اعلام علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان مشخص شد، برگزاری این بازی قطعی و حتی قرار بود کاروان سپاهان برای این منظور به روسیه سفر کند اما شروع مسابقات لیگ برتر در تاریخ 27 مهر، باعث شد برنامه باشگاه اصفهانی برای رویارویی با زنیت و یاران سردار آزمون تغییر پیدا کند و به زمان دیگری موکول شود.

همچنین باشگاه سپاهان قصد دارد با تمام شهرهای جهان که با اصفهان پیمان خواهرخواندگی دارند، وارد تعاملات فرهنگی-ورزشی شود. به همین خاطر مدیران سپاهان به دنبال آغاز و گسترش همکاری با باشگاه پورتو هستند تا در زمینه ورزشی و به خصوص فوتبال اقدامات مشترکی را با این باشگاه انجام دهند. به این ترتیب ممکن است بازی دوستانه‌ای هم بین شاگردان محرم نویدکیا و یاران مهدی طارمی در تعامل دو باشگاه پیش بینی شود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. با توجه به شرایط نامناسب چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی، این بازی با درخواست باشگاه نفت مسجد سلیمان قرار است در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود و به همین خاطر زردپوشان اصفهان اردویشان را در شهر اهواز برپا می‌کنند. با این حال درخواست نفت مسجدسلیمان به صورت شفاهی بوده و هنوز به صورت کتبی به سازمان لیگ اعلام نشده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار