کد خبر: ۱۸۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان انقلابی متعهد، متخصص زیادی در استان وجود دارد لذا از استاندار آذربایجان‌غربی می‌خواهیم از جوانان انقلابی و متخصص در راستای توسعه همه‌جانبه استان بهره بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی که بعد از ظهر امروز در سالن سالن اجتماعات بانک صادرات آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: دولت، محمد صادق معتمدیان را به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی انتخاب کرد و ضرورت دارد تمام مسئولان با وی جهت رشد و توسعه استان همگام باشند.

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی متعهد، متخصص زیادی در استان وجود دارد لذا از استاندار آذربایجان‌غربی می‌خواهیم از جوانان انقلابی و متخصص در راستای توسعه همه جانبه استان بهره بگیرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تشکیل هئیت‌های تلفیقی با حضور علما، دانشجویان و اساتید و ... می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.

دیرباز بر سرکشی استاندار به شهرهای مختلف استان تاکید کرد و اظهار داشت: ارتباط موثر با اقشار مختلف مردم و مسئولان برای استماع نظر و تجربیات، به استاندار جدید آذربایجان‌غربی پیشنهاد می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امنیت این استان مدیون نیروی‌های مسلح است که نقش مهمی در تامین امنیت در جامعه داشته‌اند و نباید استان را استانی امنیتی تلقی کرد چرا که این امر باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

محمدصادق عتمدیان، یکشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار