کد خبر: ۱۸۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
سرپرست شهرداری باقرشهر از ارتقای درجه این شهرداری به رتبه ۸ در آینده نزدیک خبرداد.‏

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سعید استادفرج سرپرست شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت : بنابر پیگیرهای انجام شده ، به زودی شاهد ارتقاء جایگاه درجه شهرداری باقرشهر از ۷ به ۸ خواهیم بود .

وی افزود: بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که در سال ۱۳۷۰ به تصویب هیأت وزیران رسیده است شهرداری باقرشهر به رتبه هشتم ارتقا خواهد یافت و ارتقای رتبه شهرداری باقرشهر قطعاً موجب افزایش خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

استادفرج در ادامه افزود: از مهمترین اهداف مدیریت شهری باقرشهر در ۱۸ ماه گذشته ارتقاء درجه شهرداری بود که بر اساس ضوابط و شاخص‌های مقرر در میزان درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیت شهر و بیلان عملکرد شهرداری طی ۳ سال گذشته توسط وزارت کشور بررسی و محقق شده است.

سعید استادفرج در ادامه گفت؛ با افزایش تعداد پروژه‌های زیرساختی ، خدماتی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، افزایش میزان درآمد ، جذب اعتبارات دولتی و همچنین ارزیابی مستمر بازرسان استانداری تهران که بر فعالیت‌های شهرداری‌ها نظارت می‌کنند و پس از طی مراحل قانونی در سال جاری به زودی درجه شهرداری از ۷ به ۸ ارتقا می یابد و توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی ارتقاء ساختار سازمانی شهرداری را در ارتقاء و ایجاد سازمان ها، افزایش بودجه و اعتبارات استانی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: به حول قوه الهی و با تحقق این امر، گشایش هایی در روند خدمت رسانی به شهروندان را شاهد باشیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار