کد خبر: ۱۸۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان از قلع‌وقمع دو باب ویلای غیر مجاز در حریم تپه‌های باستانی سیلک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهران سرمدیان در رابطه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم سیلک اظهار کرد: در راستای ادامه اجرای احکام قطعی رفع آثار تخلف در عرصه محوطه باستانی سیلک، به دستور دادستان کاشان، پایگاه میراث فرهنگی سیلک با همکاری اداره اجرای احکام شهرداری کاشان دو باب ویلا به مساحت ۳۰۰ مترمربع که طی ۴ سال گذشته به‌طور غیرقانونی در عرصه محوطه و زمین‌های ملی احداث‌شده بود، قلع‌وقمع شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی کاشان گفت: طی دو‌ سال گذشته ۱۸ فقره اجرای حکم در محدوده عرصه و حریم درجه‌یک سیلک صورت گرفته که از این تعداد ۱۰ مورد به دستور دادستان کاشان و با همکاری نیروی انتظامی توسط پایگاه میراث فرهنگی سیلک و اداره اجرای احکام شهرداری مرکزی کاشان انجام‌شده و ۸ مورد دیگر نیز توسط خود مالکان و متصرفین رفع تخلف شده است. 

وی افزود: از تمامی شهروندان کاشانی تقاضا داریم، برای هرگونه عملیات عمرانی یا خریدوفروش در محدوده عرصه و حریم سیلک از پایگاه میراث فرهنگی سیلک استعلام بگیرند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار