کد خبر: ۱۸۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس:
مراغه- نماینده مردم مراغه و عجب شیر گفت: بدهی‌های انباشته دولت به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیزاده صبح امروز سه شنبه در دیدار با هیأت رئیسه کانون کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی گفت: در صورت کوتاهی به حقوق بازنشستگان، مسئولان را برای پاسخگویی به صحن علنی مجلس فرا می‌خوانیم.

وی گفت: همت و تلاش همه نمایندگان مجلس هم صدایی با مردم و تحقق خواسته‌های به حق آنان است.

علیزاده افزود: در این راستا قطعاً تلاش خواهیم کرد تا موضوع حیاتی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و دائمی شدن آن به صورت مطلوب تحقق یابد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس همچنین از آمادگی خود برای طرح سوال، تذکر به مسئولان مربوطه در صورت عدم رسیدگی به مطالبات قانونی جامعه بازنشستگی گفت: با توجه به اهمیت و نقش بازنشستگان که به نوعی جامعه بدهکار تلاش‌های آنها است، آمادگی کامل دارم تا با ارائه گزارشات کارشناسی در صحن علنی مجلس، مسئولان مربوطه را در جهت تحقق مطالبات قانونی به پاسخگویی فراخوانم که قطعاً مجلس انقلابی در برابر هیچ قصوری از مسئولان کوتاهی نخواهد کرد.

وی همچنین افزود: براساس تلاش‌های انجام یافته و تاکید به دولت هفته گذشته شاهد تصویب پرداخت بدهی‌های انباشته دولت به تأمین اجتماعی در جلسه هیئت وزیران بودیم که یک گام بزرگ بود.

 بدهی‌های انباشته دولت به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود

ضرورت نگاه کارشناسی نمایندگان مجلس انقلابی به مطالبات بازنشستگان

کریم صادق زاده نایب رئیس کانون کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی نیز گفت: نگاه کارشناسی و عمیق‌تر نمایندگان مجلس انقلابی به مطالبات بازنشستگان ضرورت دارد.

وی ضمن برشمردن اهم خواسته‌های بازنشستگان و ارائه گزارش دیدار اخیر با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس در محل وزارت کار و کانون عالی اظهار داشت: چشم امید جامعه بازنشستگی در تحقق این خواسته‌ها به نمایندگان مجلس انقلابی است.

صادق زاده تبریزی با بیان اینکه کانون‌های بازنشستگی با دارا بودن بیش از سه و نیم میلیون نفر در سراسر کشور آماده هرگونه همکاری و حمایت در این زمینه می‌باشند گفت: متأسفانه مطالبات بازنشستگان که عمری را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند بنا به دلایل نامعلومی با مباحث غیرمربوطی همانند تورم زا بودن همسان سازی حقوق خلط می‌شود، این درحالی است که این همسان سازی در برابر گرانی‌های موجود تنها بخشی از هزینه‌های این قشر را پوشش خواهد داد و موضوع تورم در کشور اصلاً ارتباطی با متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد چرا که اگر این طور بود باید به هنگام افزایش حقوق اعضای هیأت علمی شاهد چنین موضوعی بودیم.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تبریز خواستار نگاه کارشناسی و عمیق‌تر نمایندگان مجلس به مطالبات بازنشستگان شد و گفت جامعه بازنشستگی آینده پیش روی شاغلان ماست و هر چقدر به این قشر بها داده شود در نیروی کار فعلی انگیزه بیشتری را برای کار و تلاش فراهم می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار