کد خبر: ۱۸۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
امام جمعه میناب گفت: ما میان دو دریای شیرین و شورهستیم و بهره ای از این دودریا نبرده ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به هفته پدافندغیرعامل اشاره کرد و افزود: یکی از پایدارترین و مهمترین دفاع درمقابل تهدیدات دشمنان پدافند غیرعامل است.

وی افزود: ما دشمنان زیادی داریم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم و توان خود را در زمینه پدافند غیرعامل بالاببریم و بکارببندیم.

خطیب جمعه میناب عنوان داشت: دشمن با کارهای ضدفرهنگی که انجام می دهد دنبال اضمحلال بنیان خانواده است و ماباید راهبردهای خود برای مقابله باجنگ نرم ورسانه ای دشمن داشته باشیم و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

ابراهیمی به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: مبارزه بااستکبارجهانی برگرفته ازمتون دینی ماست.

وی اضافه کرد: اگرعدالت درجامعه حکمفرما شود باید با طاغوت و استکبار مبارزه شود تا در جامعه عدالت برقرارشود و این سیره را ازپیامبران الهی ما فراگرفته ایم.

خطیب جمعه میناب به بیانات مقام معظم رهبری دربحث مطالبه جدی مسئولان ودولتمردان اشاره کردو گفت: یکی ازدغدغه های رهبری مطالبه جدی پیوست عدالت از مسئولان ودولتمردان است و درتمام برنامه های دولت ومجلس بایدپیوست عدالت باشدکه یکی از راهبردهای نظام همین است و هرکاری که مسئولان انجام می دهند باید با عدالت سازگار باشد و همه مسئولان و دولتمردان به مقام معظم رهبری در بخش توسعه عدالت پاسخ عملی بدهند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید کمک کنند تا در جامعه فسادستیزی بوجود آید زیرا فساد ستیزی مقدمه عدالت خواهی در جامعه است.

وی از حضوراستاندار در شهرستان میناب نیز قدردانی کرد و افزود: متاسفانه دومین شهرستان بزرگ استان نسبت به دیگر شهرستانهای استان که روزی بخشی از این شهرستان بودند، عقب تر است.

امام جمعه میناب گفت: ما میان دو دریای شیرین و شورهستیم و بهره ای از این دودریا نبرده ایم.

ابراهیمی افزود: شهرستان میناب به اندازه کافی به استان خدمت کرده است و بگدارید میناب به کمک خودش بیاید زیرا میناب از لحاظ زیرساخت علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی با مشکل مواجه است و حالا هم مشکل دارد و بایدبه میناب کمک شود.

خطیب جمعه میناب گفت:میناب بافت فرسوده زیادی دارد و سرتاسر میناب به غیر از محلات جدید فرسوده است و باید دولت و مجلس باطرح ملی به کمک میناب بیایند و میناب را نجات دهند.

انتهای پیام/ 88055

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار