کد خبر: ۱۸۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
استقلال تاکنون فقط یک بار در تاریخ لیگ برتر توانسته است ۳ هفته ابتدایی را با پیروزی پشت سر بگذارد و امروز فرصت رسیدن به این رکورد را دارد.
خبرورزشی -

در حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای تراکتور خواهد بود. آبی پوشان پس از پیروزی در ۲ هفته ابتدایی به مصاف تراکتوری می روند که در گام اول با نتیجه ۴ بر یک مغلوب گل گهر شد و در هفته دوم ۳ بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

استقلال در صورت پیروزی در این بازی می تواند یک رکورد ویژه را در تاریخ لیگ برتر به ثبت برساند. آبی پوشان در ۲۰ دوره گذشته لیگ برتر فقط یک بار و در لیگ ششم توانستند که در ۳ هفته ابتدایی به پیروزی دست پیدا کنند. استقلال در لیگ ششم با هدایت صمد مرفاوی و در اختیار داشتن ستاره هایی چون طالب لو، صادقی، فکری، نوازی، جباری، منصوریان، رحمتی، مرحوم انصاریان، قربانی و... فصل را با ۳ پیروزی آغاز کرد.

آنها در گام نخست با گل های نوازی و نورمحمدی (گل بخودی) با نتیجه ۲ بر یک از سد ذوب آهن عبور کردند. تیم مرفاوی در هفته بعدی با تک گل علی انصاریان موفق شد مس را در کرمان شکست دهد. استقلال سپس و در هفته سوم در دیداری جذاب و دیدنی با لطف گل دقیقه ۸۴ علیرضا منصوریان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد فجرسپاسی عبور کرد. داسیلوا و اصغر طالب نسب در روزی که آگوستین گیلائوری از زمین بازی اخراج شد، گل های آبی پوشان را به ثمر رساندند.

حالا فرهاد این فرصت را دارد تا به رکوردی ویژه در تاریخ حضور ۲۱ ساله استقلال در لیگ برتر به ثبت برساند. نکته جالب اینکه آبی پوشان هرگز موفق نشده اند ۴ هفته ابتدایی را در لیگ برتر با پیروزی آغاز کنند و مجیدی می تواند با غلبه بر تراکتور در بازی امروز و شکست دادن فجر در دیدار هفته بعد، رکورد جالب و منحصربفردی را در تاریخ استقلال به ثبت برساند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار