کد خبر: ۱۸۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
سرپرست فرمانداری گیلانغرب:
کرمانشاه- سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: ۷۸ درصد جمعیت گیلانغرب هر ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت رضایی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گیلانغرب اظهار کرد: تزریق دز سوم واکسن کرونا در بین کارکنان درمانی و افرادی که ۶ ماه از زمان تزریق دز دوم آنها گذشته در شهرستان گیلانغرب آغاز شده و تاکنون ۸۰ نفر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان گیلانغرب با تزریق ۸۷ درصد نوبت اول واکسن کرونا و ۷۸ درصد نوبت دوم و ۹۲ درصد واکسیناسیون دانش آموزی در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه به لحاظ واکسیناسیون کرونا پیشتاز است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: از باقیمانده جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا درخواست می‌کنیم در جهت جلوگیری از وقوع موج ششم کرونا هرچه سریع‌تر به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رضایی بیان کرد: شرکت در مجالس ترحیم و تشییع و عدم استفاده از ماسک همچنان مهمترین دلیل استمرار وضعیت نارنجی در شهرستان گیلانغرب است و هم اکنون ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان گیلانغرب بستری هستند.

رضایی خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی و نقاط پذیرش پرندگان مهاجر نیز در زمینه مقابله با آنفولانزا فوق حاد پرندگان در حال رصد و پایش بوده و و تردد کامیون‌های حمل طیور به سمت کشتارگاه بایستی با مجوز دامپزشکی صورت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار