کد خبر: ۱۸۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوایی دیجیتال بسیج با حضور گروه‌هایی از سراسر استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر امروز در مراسم آغازین مرحله استانی تولید محتوایی دیجیتال بسیج با بیان اینکه دشمنان با ابزاری که دارند، نمی‌گذارند حرف ما به گوش جهانیان برسد، اظهار داشت: دلیل این است که این حرف‌ها و ایستادگی‌ها مخالف منافع نظام صهیونیستی حاکم بر دنیا و رسانه‌ها است و آن رسانه‌ها اجازه نمی‌دهند و علیه ما تولید محتوا دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ما هم در این راستا باید گام برداریم، اظهار داشت: باید با تکمیل کردن اطلاعات و مهارت‌های فنی و توانایی‌های خودمان بتوانیم در هر کدام از عرصه‌های این رویداد زمینه‌ساز این باشیم که بتوانیم حرف خود را بزنیم.

وی با بیان اینکه حمایت و گردش مالی و خریدهای کاری که در دنیا انجام می‌شود را اگر محاسبه کنید، حجم عظیمی به میلیارد دلار در دنیا سالانه انیمیشن به فروش می‌رسد، افزود: بازی‌های رایانه‌ای موجود افراد را تحریک و تهییج می‌کنند علیه نظام و ارزش‌های نظام ما و با یک تیر، دو نشان می‌زنند چرا که هم با ایجاد اشتغال، درآمد می‌کنند و هم حرف فرهنگی خود را می‌زنند.

بابایی گفت: در سینما، هالیوود، سریال‌ها و اپلیکیشن‌هایی که امروز به واسطه فراگیری تلفن‌های همراه و ارتباطات دیجیتالی که به وجود آمده و اپلیکیشن‌های فراوان و نرم‌افزارهای متعددی که وجود دارد، عرصه‌هایی هستند که می‌توانید پیام انقلاب اسلامی و پیام شهدا را در آنجا پیگیر باشید و برسانید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شما در یک مبارزه بی‌امان حضور دارید، اظهار کرد: به عنوان کسانی که در خط مقدم این جبهه فعالیت می‌کنید، قدر خود را بدانید و امیدواریم در سومین رویداد کشوری بتوانید آثار فاخری را تولید کرده و توانمندی‌های جوانان بسیجی استان زنجان را به رخ همگان بکشید و در سطح کشور بدرخشید.

وی افزود: در این دوره از رویداد، آثار در ۴ موضوع خواهد بود که محور اول با توجه به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، محور دوم حمایت از کالای ایرانی و محور سوم تهدیداتی است که از جانب کمبود نیروی انسانی و جمعیت کشور مواجه خواهد کرد و موضوع چهارم ایران قوی است که این مورد نیز جزء تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

گفتنی است، مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوایی دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان به صورت سراسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۰۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار